Google Website Translator

poniedziałek, 6 lutego 2012

MOJE NOWE NOTKI W "RACJONALIŚCIE"

Witam ponownie!
Bardzo się cieszę z rozgorzałej dyskusji na temat popularyzacji nauki w Polsce - wielkie dzięki za Wasze posty i komentarze! Super jest widzieć, że jest więcej ludzi, dla których temat ten nie jest całkowicie obojętny!

Zanim jednak wrócę do serii postów "Jak popularyzować naukę?", chcę tylko zwrócić Waszą uwagę na dwie "nowinki naukowe", które opublikowałam ostatnio w Racjonaliscie:

1) Kreacjonizm dopuszczony do szkół w stanie Indiana? - czyli o czym pisałam całkiem niedawno, z małym uaktulnieniem.

2) Koniec z brytyjskimi studiami z medycyny alternatywnej - czyli o ciekawym fenomenie w UK przyznawania tytułów naukowych w dziedzinie medycyny alternatywnej, który, zdaje się, ma się ku swemu rychłemu końcowi. 

Zachęcam wszystkich do lektury, jak również do lepszego zapoznania się z samym portalem (dla tych, dla których jest on nieznany).

W tym tygodniu będę w Szwecji (ach, no bo teraz, aż do kwietnia jestem w Londynie ;) ), więc nie mogę obiecać nowych postów w tym czasie, ale zrobię, co w mojej mocy - to blogowanie, komentowanie i czytanie nowych artykułów jest naprawdę uzależniające! :)

Do przeczytania wkrótce!

7 komentarzy: