Google Website Translator

środa, 1 lutego 2012

KOLEJNE ZMIANY W BLOGU

Moi drodzy,
jak być może zauważyliście, mój blog zmienia się nieustannie - dopiero odkrywam ten zupełnie nowy (i jakże obszerny!) świat blogów i webmasteringu, więc zmian z czasem na pewno będzie więcej - na lepsze lub na gorsze ;) Dlatego będę wdzięczna za odzew z Waszej strony i komentarze a propos wyglądu bloga, jego kolorystyki, czcionek, układu strony, rozmieszczenia poszczególnych elementów, intuicyjności nawigacji, itd. Wszelkie rady i sugestie od bardziej doświadczonych (a niewiele do tego potrzeba) są mile widziane! :) Ale  żeby wypunktować tylko kilka ostatnich zmian:
  •  zaczęłam używać polskich znaków - kilka zmian konfiguracji klawiatury zrobiło swoje ;)
  • dodałam lepiej prezentujący się (jak mi się zdaje) nagłówek (header) bloga
  • usunęłam zakładkę "Polski Internet" i przesunęłam linki do blogów i serwisów naukowych na boczny pasek strony głównej
  • Zmieniłam rodzaj i kolory czcionek 
Te wszystkie rzeczy nie pozwoliły mi ostatnio usiąść na spokojnie i napisać wcześniej zaplanowanych postów, ale teraz już koniec z bawieniem sie z kosmetyką strony - treść liczy się dużo bardziej! Stąd też spodziewajcie się wkrotce również nowych artykułów.

Do przeczytania wkrótce!

4 komentarze:

  1. Ooo, ale jeszcze chyba się będziesz musiała trochę pobawić - bo te polskie znaki zupełnie inną czcionką niż resztą tekstu trochę rażą oczy. Poza tym ta główna czcionka coś ci się wolno ładuje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, Rafal - wielkie dzieki, za sugestie! Jak moze zauwazyles, czcionke zmienilam i teraz wydaje sie, ze polskie znaki wygladaja dosc dobrze. I daj mi znac, jesli czcionka dalej sie wolno laduje - na moim komputerze wszystko wydaje sie dzialac w porzadku. I oczywiscie zachecam do dalszej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog:DDDDDDD

    OdpowiedzUsuń